środa, 30 maja 2012

Opel nr. lakieru 474 - charakterystyka.

Opel sam w sobie ma bardzo szeroką gamę kolorów ponieważ dochodzą jeszcze kolory z linii GM. Ja wybrałem lakier o nr. 474.

Kolor 474 jest to kolor biały dokładniej(casablanca white). Występuje on w trzech systemach:

- akrylowym,
- bazowym,
- wodnym.

Charakterystykę systemów znacie z wcześniejszego tematu więc nie będę kopiował z poprzedniego. Skład farby to 3 pigmenty w systemie akrylowym(biały,żółty,zielono-żółty), 4 pigmenty w systemie bazowym i wodnym(biały,żółty,zielono-żółty,niebieski). Z kryciem tego koloru jest podobnie jak z kryciem koloru LY9B więc też nie będę się przepisywał. Najwięcej samochodów z Opla w tym kolorze wychodziło w systemie akrylowym. Lakierem bezbarwnym dla tego typu farby najlepszy będzie T4W HT 400 MS. Jest to lakier bardzo dobry w obróbce. Myślę że mało kto zdecyduje się na malowanie tego koloru bazą albo wodą choć na nowych autkach ten numer farby jest na pewno w bazie. Ten kolor ma parę odcieni także jest co wybrać gdyby nie pasował. Mi osobiście nie zdarzyło się żeby nie pasował ale różnie to jest.:)

3 komentarze:

  1. title="pielęgnacja samochodu">www.zadbaneauto.pl to firma, której warto powierzyć swój samochód! Czyszczą naprawdę kompleksowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompleksowa pielęgnacja samochodu zagwarantuje www.zadbaneauto.pl? Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Martwiłam się, ze nie znajdę odpowiedniego koloru lakieru do auta, bo chciałam, żeby odcień był idealnie zgrany. Dopiero gdy znalazłam tą stronę https://www.mfind.pl/akademia/dla-kierowcow/jak-sprawdzic-kolor-lakieru-samochodu-po-numerze-vin/ okazało się, że dzięki numerowi VIN jest to całkiem proste. Sami zerknijcie.

    OdpowiedzUsuń