środa, 30 maja 2012

Kia nr. lakieru KO - charakterystyka.

Kia jest teraz najlepiej sprzedającym producentem samochodów. Zamiłowanie do firmy Kia w Polsce wzrosło i to bardzo. Pozwoliłem sobie przedstawić jeden z wielu kolorów jakim jest kolor o nr. KO.

Kolor KO jest to kolor niebieski. Występuje on w trzech systemach:

- akrylowym,
- bazowym,
- wodnym.

Jest to kolor bardzo żywy. Bardzo ładnie wygląda na dużym elemencie. Zaletą tego koloru jest bardzo dobre krycie w każdym z tych trzech systemów. Ja ten kolor pokrywałem bezbarwnym lakierem PROFIX CP 400 i powiem że bardzo ładnie wyszło jak na taki tani lakierek. Ja testuje wszystko co jest bo to lubię. Kolor składa się z :

- biały,
- niebieski,
- czarny,
- czarny mix,
- zielony.

Kolor ten można mieć gotowy już po pomalowaniu jednej warstwy oczywiście zależy na jakim podkładzie. Na szarym jasnym jedna warstwa bazy i mam kolor świetnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz